Followers

Tuesday 6 October 2015

kena start

Salam...

Selamat Pagi... Sobahul Khair... Pagi yang indah, hari yang indah(walupun berjerebu)...

fikir yang baik2, akan datang yang baik2... insya Allah...

lama sungguh aku tak cerita apa2... tapi, aku bersyukur, dengan setiap apa yang terjadi di keliling ku.. aku bahagia..

aku sibuk, sibuk mengejar dunia, heheh, kerja la tu maknanya... tidaklah mengejar, cuma, aku harus selesaikan kerja2 hakiki sebagai seorang kerani, sebagai manusia yang ada keperluan, yang mencari kehidupan demi kelangsungan hidup..

tak lupa, akhirat tetap harus jadi keutamaan, aku tidaklah sebaik manusia yang penuh iman di dada.. aku manusia biasa, yang tidak lari dari melakukan kesilapan, namun, aku sentiasa mengharap dan berdoa Allah beri hidayah dan kekuatan iman di dalam hati ini...

eh! nak cerita pasal apa ni..

saja je intro sebelum kembali aktif menulis... mudah2an lepas ni , aku dapat share sesuatu yang baik2 sahaja di sini....



~~ wish u were here ~~

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews